onsdag 27 mars 2013

Födelsedag i paradiset!

Igår fyllde jag år!!! & som ni förstår av föregående inlägg så blev min dag helt underbar!
Trots att väckarklockan ringde kl. 4.30 så gjorde detta absolut ingenting då jag visste vad som väntade på oss :) - det underbara paradiset Rawa!
I år fick jag alltså fira min dag i paradiset & (som om det egentligen kan bli så mycket bättre) fick vi den, i våra ögon, finaste stugan på hela ön!!! Vi hade bokat en Seaview Villa & det skulle visa sig vara den som vi under vårt förra besök hade spanat in!




Denna vy njuter vi av från vår balkong samt från vårt sovrum!
...& presenter fick jag också! Av Lena & Göran fick jag en jättefin nyckelring från Georg Jensen, den ligger just nu i säkert förvar & kommer att komma väl till användning så fort jag återigen har en nyckel i mina ägor (i Singapore har vi nämligen nyckelkort till vårt hem). Av min älskling fick jag en jättesnygg plånbok från Desigual som jag länge gått & spanat på! & för att ytterliggare förgylla dagen visade det sig att mina kära svärföräldrar hade ordnat med rosa bubblor som vi njöt av på vår ljuvliga balkong!
Åh, vad jag tycker om att fylla år!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar