tisdag 29 maj 2012

Överraskningsfika & Elefant paraden

I tisdags var jag bjuden på en avslutningsfika ordnad av lärare & assistenter på Svenska Skolan. Vi träffades hemma hos Lotta & där bjöds det på en riktigt god & hemlagad fika, så smarrigt!

Helt plötsligt när vi satt där plockades ett vackert inslaget paket fram...ett paket som visade sig vara till mig :) Åh, det värmde i hela hjärtat av denna fina omtanke & uppskattning som visades av mina fina kollegor! Inne i paket hittade jag denna somrig & blommig elefant!


Denna elefant är en av de elefanter som går under insamlingen "Elephant Parade" där en del av kostnaden för elefanten går till arbetet med att bevara den utrotningshotade elefantstammen. En gåva som värmde på alla sätt & vis :)

Nu har jag överlämnat mitt rektorsjobb till nästa man med varm hand & känner mig väldigt nöjd med min insats på skolan! Nu väntar ett nytt kapitel & jag ser med spänning & nyfikhet fram emot att få se vilka äventyr, upplevelser & erfarenheter som väntar på oss där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar