onsdag 4 juli 2012

Njuter i Malmö :)

Efter mina dagar i Växjö hoppade jag på tåget ner till Malmö för att under ett par dagar mysa med fina vännen Lina! På tisdagskvällen blev det en lugn kväll med middag, promenad genom staden som bland annat tog oss förbi vårt gamla kvarter & sedan avslutade vi promenaden med ett litet besök på "Lilla Torg" :)



Imorse direkt efter uppstigning gav vi oss ut på en härlig morgonpromenad :) Vi gick en riktigt lång runda & efteråt åt vi en välförtjänt frukost innan väskan packades & vi gav oss av till Ribban för att njuta av solen som strålar från en nästintill klarblå himmel :)




Imorgonkväll väntar konsert med Laleh & Timbuktu i Helsingborg tillsammans med ett gäng malmöbor :)

På fredag bär det sedan av hem till M&P där det ska mysas ordentligt innan jag nästa vecka packar min väska för sista gången denna sommarsemester & reser hem till Singapore & min stora stora kärlek <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar