måndag 30 juli 2012

Solens & havets skönhet!

Under min morgonpromenad idag passade jag på att ta en bild på den njutning som jag upplever nästan varje morgon när jag är ute på min runda. Jag tycker att det är så underbart att vi har fått möjligheten att bo granne med det stora blå, det ger en sådan fantastisk frihetskänsla & jag försöker att njuta av det varje morgon. Det är så otroligt vacker när solens strålar reflekteras i vattnet, det ger mig ett sort lugn! Om solen är på väg upp eller på väg ner, om det sker i tropikerna, i Sverige eller någon annanstans i världen spelar faktiskt ingen roll för oavsett när, var & hur så fylls jag av en underbart varm känsla i hela kroppen!
Från morgonens promenad, Singapore, Sentosa Cove

 Singapore, Sentosa
Sverige, Blekinges skärgård, Tjärö

Australien, Sydney, Darling Harbour, King Street Wharf
 
Sverige, Västkusten, Hönö


Malaysia, Tioman
Danmark, Skagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar