måndag 22 augusti 2011

En & en halv vecka senare...

Oj, oj, oj vad tiden flyger iväg när man har roligt! Det är synd bara att jag glömmer bort att uppdatera er på vad som händer men nu kommer i alla fall en uppdatering på av vad som har hänt i grova drag! Den senaste veckan har verkligen sprungit ifrån mig, jag vet inte vad som egentligen hände! Veckan var full med möten, samtal, mailbombning & allt annat möjligt fix & don inför fredagens skolstart på Svenska skolan. Jag hann, bland mycket annat, med styrelsemöte, lärarmöte, fikor, luncher, möta underbara människor man inte sett på hela sommaren, fått alla beställda läromedelsböcker levererade (dock efter lite om & men) & en miljon andra trevligheter som avlöste varandra på ett löpande band!

Det mesta flöt på bra men så här i efterhand kan jag berätta att jag är tacksam att den gick så fort som den gjorde då det var ett antal saker som gjorde att det inte riktigt flöt på lika smidigt hela tiden… exempelvis bokleveranser som inte dök upp eller som innehöll trasiga böcker, eller som när jag sprejmåla köket med en paprika- & creme fraichsås & på köpet fick en lättare brännskada på armen (inte så farligt som det låter men det gjorde faktiskt ont ;) )… men, men i stora drag så flög veckan smärtfritt förbi & i stora drag så var det en väldigt lyckad vecka!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar