torsdag 4 augusti 2011

Hemma igen!

Hej alla vänner! Nu har vi Singaporiansk mark under fötterna igen & vardagen kan återgå till det normala efter ett antal ljuvliga veckor hemma i Sverige! Flygresan hem gick smärtfritt & allt flöt på galant! Den enda lilla bagatellen som förde upp lite orosmoln på min himmel var att vi inte fick sitta bredvid varandra på planet från Frankfurt. Företaget hade bokat om våra biljetten ganska sent & då vi hamnade på ett helt fullt flyg fanns det inte någen möjlighet för oss att få sitta tillsammans, men, men, man sover ju större delen av resan ändå eller så gör man som jag & betar av ett antal filmer :) Jag brukar inte ha svårt med att sova men just denna flight hann jag se både Water for Elephants,  Jump the Broom& Svinalängorna! När jag såg att Svinalängorna fanns med i tablån blev jag väldigt förvånad men framför allt väldigt glad, en svensk film på Singapore airlines flyg, lilla Sverige finns med lite överallt, det är härligt! Efter ett antal timmar i luften gick vi in för landning igår eftermiddag Singaporiansk tid! När vi kom hem hade vår kära granne som hjälpt oss med vattning av blommor & AC även plockat in lite frukostmat i kylskåpet, det finns änglar lite överallt! Tack snälla Bitte för all hjälp!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar