tisdag 23 augusti 2011

Rektor Anna!

Vet inte om jag har berättat denna spännande händelse för er men under sommaren så tillträdde jag tjänsten som rektor på Svenska Skolan i Singapore! Jag känner mig mycket hedrad över att få denna möjlighet & ska göra mitt yttersta för att ta tillvara på detta tillfälle. Jag tog över redan i början på sommaren men eftersom vi har haft sommarlov så har det varit väldigt lugnt fram tills förra veckan. Jag känner mig väldigt peppad inför ett väldigt spännande & intressant läsår!

Samtidigt som jag är rektor på skolan kommer jag att undervisa i år 4 vilket gör att jag kommer att ha förmånen att ha en väldigt nära & aktiv roll i mitt uppdrag. Att få möjligheten att både undervisa samt vara delaktig i de större besluten tycker jag känns som en helt underbar kombination!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar