torsdag 6 september 2012

Studier på G!

Oj, oj, oj! Nu har tiden sprungit ifrån mig igen, fast bara på ett trevligt sätt =) Det har varit lite mycket på min agenda så jag helt har missat att plita ner allt roligt som vi har hittat på den senaste tiden! Skärpning fröken Torvaldsson ;)

Jag kan börja med att berätta att jag äntligen har blivit antagen till en kurs som jag har velat gå sedan vi flyttade hit. Det är en skrivarkurs som riktas mot barn & unga så nu har jag fått en liten puff i rätt riktning mot en av alla mina drömmar =) Ja, jag har alltså påbörjat höstens studier som förutom denna skrivarkurs består av nybörjar portugisiska samt en fotokurs...kanske lite i mesta laget men jag tycker att alla var för sig verkar så otroligt intressanta & spännande så jag ska göra så gott jag kan! Så i höst kommer det bli mycket kaffe & huvudet djupt ner i böckerna för min del =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar