måndag 21 januari 2013

Huvudet i böckerna...

Såg precis att mitt senaste inlägg handlade om Nya Zealand & oavsett hur mycket vi än älskade den resan så borde jag ju gå vidare även här ;)

Den senaste tiden har det varit fullt upp med studier för min del! Jag har under hösten pluggat 2 kurser som tillsammans bildat heltidsstudier. När vi kom tillbaka efter semestern var båda kurserna inne på sluttampen & hårt jobb väntade. Jag kan nu med stolthet berätta att jag klarade av båda kurserna innan deadline men slutbetygen för kurserna har inte trillat in ännu så jag vet inte riktigt hur duktig jag har varit! ...men oavsett vad så är jag väldigt nöjd!

Nu väntar en ny spännande vår men nya erfarenheter & upplevelser & i studieväg kommer våren (än så länge) bara innehålla studier i Portugisiska. Sedan får jag se vad som kommer stå i min agendan utöver det...men en intressant vår känns det i alla fall som att det kommer att bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar