måndag 10 juni 2013

Kungligt bröllop =)

Jag är inte speciellt insatt i kungafamiljens åtaganden & uppdrag men när det handlar om små bebisar eller giftemål så måste jag erkänna att jag tycker det är mäktigt att få inblick i deras värld...& vem skulle inte vilja vara prinsessa när en av hennes dagar kan se ut så här =) Så i lördagskväll när lillsessan Madeleine fick sin finansman Christopher O'Neill satt vi (måste väl erkänna att det var främst jag) bänkade framför TV & kikade på detta otroligt vackra bröllop!

 
Paret fick lyssna  till skönsång av Marie Fredriksson, Ännu doftar kärleken,
& Peter Jöback, The first time ever I saw your face.
Kyssen!

Sååå otroligt vacker brud!
Ljuvlig Valentino-klänning, underbar sober sommarbukett & mäktigt 4 meter långt släp!
Prinsessan Madeleine strålade verkligen på sin dag!
 
¨
 
 
Kronprinsessan med familj
Den söta lilla prinsessan var ett förgyllande inslag under vigselakten &
Victorias klänning var en av de finaste klänningarna på bröllopet enligt mig, så otroligt vacker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar