tisdag 30 oktober 2012

Julen är här & lyser frid på jorden....

...eller hur var det nu igen??? I Singapore är i alla fall pyntandet i full gång & fortfarande står det oktober i kalendern, har världen blivit galen ;) ! Idag var jag inne en sväng på Orchard & där samsadses julklädda granar med röda paket & andra vackra (?) utsmyckningar. ...men jag kan garantera att detta bara är början! Detta är en sak som jag gillar med Singapore, man går helt enkelt "all in", här smålas det inte på dekorationerna. Jag älskar att gå runt & kika på alla spektakulära & makalösa utsmyckningar som en efter en poppa upp ju närmre själva julen vi kommer så jag ser fram emot vad som komma skall & kan garantera att det kommer att bli minst ett inlägg till om årets pyntande i Singapore :)


 
Påklädning pågår :)





To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar