torsdag 16 juni 2011

Anna på väg...

On My Way
On My Way

Inatt klockan 01.10 lyfter Singapore Airlines plan med destination Köpenhamn! Med på detta plan finns jag, Anna!

Jag kommer att få möjligheten att njuta av svensk sommar i hela 6 veckor i år & jag ser verkligen fram emot att hinna träffa så många som möjligt av mina familjemedlemmar, släktingar & vänner! Det som är tråkigt är att Jesper inte har möjlighet att göra mig sällskap men om ett par veckor kommer även han till Sverige & då ska vi göra det bästa av den tiden som han får i hemlandet!

Vår sista kväll tillsammans innan min avfärd blev mysig! Vi åt en god middag & efter det blev det en härlig latte med granatäpple & passionsfrukt! Hela middagen avslutades storstilat med varsitt glas Gula Änkan!

Just nu sitter jag vid gaten & väntar på att vi ska få boarda! Jag ser fram emot en härlig resa, jag har laddat med nackkudde, bok, bekväma kläder & hoppas även på en god natts sömn! Så nästa gång jag hör av mig här kommer jag att befinna jag mig på svensk mark!
Time to board!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar