lördag 18 juni 2011

Första dagarna...

Nu har jag landat i dubbel bemärkelse i Sverige, båda fysiskt & psykiskt! Flygresan gick toppenbra & jag fick till & med 5 timmars sömn :) Jag landade i Köpenhamn vid 8.30 & därefter tog jag tåget över till Malmö. Där blev det inhandling av sim-kort till telefonen så att livet kunde återgå till det normala :), det vill säga tillgång till telefon,mail, Facebook, bloggen...

Mina första dagar i Sverige tillbringade jag sedan i Malmö! Jag har bott hos våra goda vänner Lina & Björn & verkligen njutit av att få träffa dem
igen! Jag har haft ett par härliga dagar i vår gamla hemstad! Dagarna har bland annat varit fyllda med mycket mys, många skratt, härliga möten & återträffar, en traditionell skolavslutning & mycket mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar