måndag 20 juni 2011

Blekinge!

I lördags eftermiddag kom jag hem till min lillebror & hans underbara flickvän! De bjöd på en mysig kväll med god mat & härliga samtal! På lördagen efter frukost gav vi oss ut på en härlig förmiddagspromenad som tog oss genom en vacker Brunnspark & vidare till torget där årets första mjukglass för min del inmundigades, smakade underbart! På eftermiddagen bar det sedan av till Jespers föräldrar för ett litet besök, det var härligt att träffa dem igen & solen sken på oss där vi satt i trädgården & njöt av en god kopp kaffe! Därefter bar det sedan av till mina föräldrar, så nu är jag på plats i mitt gamla flickrum :) Här hemma blev det lite födelsedagsfirande igår eftermiddag, både mamma & lillebror har nyligen fyllt år + att jag blev firad! Det blev en mysig middag på altanen! Efteråt landade nästan hela familjen på övervåningen & kikade på gamla kort & letade efter kort som lillebror & "svägerska" Liv ville ha! Det blev en nostalgisk kväll där många härliga minnen spelade revy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar