fredag 3 februari 2012

En tyst Anna!

Hur märkligt det än låter så försöker jag att vara tyst idag ;) Jag vaknade nämligen nästan helt utan röst... Efter lite varmt te med honung, tystnad & massa värme har den sakta men säkert börjat komma tillbaka :) ...men det är fortfarande inte "min" röst som hörs (jag blir lite rädd över hur konstigt jag låter), oavsett hur så kan jag i alla fall göra mig förstådd! Då dagen har inneburit arbete med lite förberedelser inför dagens teaterbesök på skolan är jag väldigt glad & tacksam för att jag kan kommunicera med berörda parter via mail & sms! På detta sätt kan jag spara på min röst till eftermiddagens lektion samt bespara alla andra, inklusive mig själv, att behöva höra denna märkliga spökröst som jag belönats med ;)

Önskar er en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar