söndag 19 februari 2012

Härlig lördag!

Idag har jag blivit ordentligt bortskämd av våra gäster! Jag har nämligen både blivit bjuden på frukost & middag, allt detta utan att nästan lyfta ett endaste finger! I morse när jag kom ut i köket stod lillebror i full färd med att steka pannkakor. Liv & Henrik hade bestämt sig för att överaska mig med frukost på sängen men eftersom jag inte visste om detta hann jag stiga upp innan det var klart... men, men det var i alla fall otroligt smarrigt & väldigt lyxigt att få sätta sig vid detta dukade frukostbord!

När det handlade om kvällens middag så hade vi tidigare i veckan bestämt att vi skulle grilla ikväll. Under dagen passade jag på att åka in till Vivo för att inhandla de sista ingredienserna medan H&L stannade hemma & hade lite poolhäng.När jag kom hem hjälptes vi sedan åt alla tre med förberedelserna innan vi gick ner till grillen där lillebror stod för grillandet! Det blev en riktigt härlig kväll nere vid poolen som sedan följdes upp med vietnamesiskt kaffe & ett par rundor UNO uppe i lägenheten.
Visst ser det smarrigt ut!
Kvällen avslutades sedan med packning för Liv & Henrik! Det är nämligen så att imorgon kommer de att ta färjan till ön Bintan som ligger i Indonesien. Där kommer de sedan att tillbringa ett par lata dagar på en av öns beach resorter! Min kväll avslutades med skypande med Jesper & hans familj, det blev alltså ett riktigt mysigt avslut på en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar