tisdag 20 mars 2012

Glada iPad ägare :)

I fredags släpptes den nya versionen iPad! Vi hade sedan tidigare bestämt oss för att skaffa en men hade valt att vänta på denna nya verion. Vi hade dock förstått att det skulle vara mycket köer inför fredagens release & hade därför vi så gott som räknat med att vi inte skulle kunna köpa någon första dagen i butiken.

På morgonen i fredags åkte jag in till Vivo för att handla mat & valde att åka in lagom till att affärerna skulle öppna & gick för skoj skull upp till apple-butiken för att kika på kön... & det visade sig faktiskt att kön inte var så lång som jag hade väntat mig utan jag bestämde mig därför för att ställa mig i kön & se vad som hände. Efter en stund kom det fram en kille som hade små bokningslappa på de iPads som fanns inne i butiken, jag sa vilken version jag ville ha & vet ni vad, det fanns faktiskt en kvar till mig =) Så under min mathandlar runda i fredags fick alltså även en skinande iPad följa med hem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar