måndag 26 mars 2012

Min födelsedag!

Vad är det för dag idag?
Vad är det för dag idag?!
Nej, det är ingen vanlig dag,
för det är Annas födelsedag!!!

Hurra, hurra, hurra!

Vaknade upp imorse bredvid min älskling som gav mig en riktigt stor grattispuss, kan man få en bättre start på dagen?! Dagen kommer nu att fortsätta med en utflykt tillsammans med några vänner & ikväll blir det middag tillsammans med mannen i mitt liv!

Jag kan berätta att jag blev ordentligt firad igår av både Jesper & vänner (berättar mer om detta i nästa inlägg). Så min födelsedag i år kommer jag verkligen att minnas som en dag i ett härligt rosa skimmer :)


Jag har under morgonen även påminnts om hur många fina & underbara vänner jag har runt om på vårt stor klot! Jag har mottagit många härliga grattis-meddelanden hela morgonen via mail, sms & facebook! Tusen tack alla fina människor som jag har förmånen att ha i min närhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar