tisdag 12 februari 2013

Flit, mys & sena lektioner!

Idag har återigen flitens lampa lyst här hemma! Idag var det balkongen som stod på agendan. Jag har putsat fönster, skurat golv & fixat till det lite där ute =)



På eftermiddagen träffade jag Victoria & hennes söta tjejer som ikväll tog med mig på middag på Picotin, en ny restaurang här ute på Sentosa Quayside Isle. Vi avslutade sedan kvällen med en svalkande drickor på grannrestaurangen Sabio. Det blev en himla mysig kväll, tusen tack för idag tjejer!


Nu sitter jag & förbereder mig inför kvällens lektion i Portugisiska, numera har jag lektion mellan 00.30-02.30! Måste erkänna att det känns ganska tungt men eftersom jag tycker att det är så himla roligt så det är faktiskt värt det!

Imorgon väntar bebismys, lunchdate samt en "pre valentine shopping evening", men mer om det en annan dag för nu tänkte jag sätta mig & plugga en liten stund för att hålla hjärnan allert till nattens övningar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar