onsdag 6 februari 2013

Terminstart & morgonstart :)

Inatt hade jag min första lektion i terminens studier i Portugisiska, riktigt roligt att vara igång igen :) Då vi bor en liten bit bort från Sverige (där kursen ges) innebär detta tyvärr att mina lektioner infaller mellan 00.30-02.30 på natten mellan tisdag & onsdag så jag hoppas att jag ska orka hålla mig vaken dessa kvällar även framöver. Igår var jag enormt trött vid 22 men fick ny energi strax efter midnatt så nattens lektion flöt förbi smärtfritt :)

Trots mitt nattrumlande ville jag hålla kvar i den härliga rutin som jag kommit in i gällande morgonträning. Så imorse när Jesper åkte till jobbet gav jag mig ut på en morgonrunda. Kände dock att energin inte riktigt hade hunnits laddas till fullo så idag blev det en härlig powerwalk i paradiset! En underbar start på dagen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar