onsdag 29 maj 2013

Deftones!

Igår eftermiddag ringde Jesper & undrade om jag ville gå på konsert på kvällen! Han hade fått tag på biljetter till ett band som heter Deftones. Jesper kände väl till bandet men jag hade aldrig hört deras musik innan så jag hade inte en aning om vad som väntade... men det blev verkligen en superhäftig kväll på Hard Rock Sentosa! Bandet spelar alternativ metall, kommer från Sacramento & är just nu i Asien på turné med sin nya skiva, Koi No Yokan. Det är verkligen något speciellt med att gå på konserter, musikens puls, energin som flödar & alla fans som sjunger med & dansar, så även om jag inte kände till bandet tidigare så uppskattade jag både deras musik & deras energiska framträdande - en toppenkväll helt enklet =)

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar