måndag 23 september 2013

F1 i S'pore!

I helgen var "Formula 1: Grand Prix", för 6:e året i rad, på besök i Singapore! Eventet lockar årligen motorintresserade från hela världen, gator stängs av, jippon, festligheter & koncerter avlöser varandra & människor, oj så mycket människor det är överallt!

Under tre dagar har olika lopp genomförts & om man lyssnade noga kunde man höra de rusande motorerna över hela staden. Vid ett tillfällen, när jag satt ute på vår balkong, i lördagseftermiddag kunde jag till & med höra ljudet ända ut hit :)

Själva finalen skedde på söndagskväll, då var det dags att utse vinnaren av Singapore Grand Prix night race! Jesper var vid denna tidpunkt bjuden till ett F1-event på ett hotell & kunde från hotellets balkong både uppleva racets puls & det öronbedövande mullret :)

Här uppe stod Jesper & följde racet =)


Den stora finalen på loppet
var självklart ett maffigt fyrverkeri =)

...jag följde racet hemma i soffan & självklart passade även jag på att fota lite från min position ;)



Jag fick med loggan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar