torsdag 31 oktober 2013

Kändisminglar :)

En annan rolig sak som hände på flygplatsen & som jag bara måste få berätta var då vi fick "kändismingla" lite! Vi satt på en av flygplatsens restauranger & åt middag när Jesper plötsligt sa: "Kolla in honom, vad lik han är...men det måste ju vara!?" Jag vände mig om & fick då syn på vem han menade. Där, bara en liten bit ifrån där vi satt, stod ingen mindre än Morgon från Ullared i egen hög person :) Vi fortsatte äta vår middag & innan det var dags att gå till gaten skulle När vi hade ätit klart gick vi för att få en riktig kaffe innan vi skulle flyga & vem satt där tror ni? På Starbucks satt hela teamet runt produktionen av "Morgon & Ola-Conny"! Så medan jag fixade kaffe gick Jesper fram & snackade lite med dem & när kaffet var klart kom jag med in i konversationen. Jodå, så nu vet vi i alla fall vart nästa säsong av dessa herrars tv-program kommer att utspelas :) ...jag kan ju även avslöja att vi delade flyg med dem till Sydney!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar