tisdag 21 december 2010

Resultat!

När vi bestämde oss för att flytta till Singapore kände jag att jag behövde ha något som höll mig igång & valde därför att läsa på distans till Sverige. Jag har under hösten läst två olika kurser en ledarskap och en specialpedagogik. Kursen i Ledarskap och ledarskapsutveckling var en ganska intensiv kurs & avslutades redan i mitten av november. Nu har det alltså gått ett par veckor sedan kursen avslutades & idag trillade resultatet ner i min mailbox! Jag har varit lite nervös för detta resultat så det pirrade lite extra i magen när jag öppnade mailet...VG...det var det första jag såg. Jag fick VG på kursen, jag är så otroligt glad & faktiskt lite chockad, trodde aldrig att det skulle gå så bra! Även om det var lite motigt ibland så visar det sig att det lönar sig om man kämpar på!

1 kommentar: