tisdag 5 april 2011

Mizuno!

Förra veckan inhandlade vi nya löparskor till oss båda! Vi har på många håll fått höra att det ska vara underbart att spring här nere & nu tänkte vi att vi skulle ta tag i detta! Efter att Jesper hade slutat en kväll åkte vi till ett köpcenter som har fokus på sport i form av kläder, skor & andra tillbehör. Shoppingcentret erbjuder de flesta märken & modeller till mycket bra priser. Så efter ett antal prövningar av olika märken, modeller & stilar fastnade vi tillslut för varsitt par Mizuno!


Redan dagen efter inköpet gav sig Jesper ut för invigning av de nya skorna! Jag var dock inte lika snabb utan först idag var det premiär för min del! Skorna var jättesköna & det gick lättare att springa än vad jag hade trott! Detta är helt klart något som jag kommer att fortsätta med & redan nästa vecka ska jag delta i en liten ”jog” runt marinan, det är inget jättelopp men, men man måste ju börja någonstans ;)

Jespers!

Annas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar