söndag 11 december 2011

Jesper tillbaka i S'pore!

Nu är jag tillbaka igen J! Det har varit lite mycket under en vecka så jag har tyvärr hoppat över att uppdatera bloggen men nu ska jag berätta vad vi har gjort sedan Jesper kom hem från Danmark!

Det är så härligt att ha Jesper hemma igen speciellt efter att ha varit ifrån varandra i nästan 2 veckor! På torsdagskvällen var vi därför bara hemma, packade upp & åt lite god middag. På fredagen åkte vi & fixade lite med olika ärenden där vi båda var tvungna att vara med. Efter en förmiddag med fix & don lyckades vi med det som man inte vill ska hända…vi fick punktering…men som tur är så har jag en väldigt händig man som lyckades med hjälp av en urusel domkraft att lyfta upp bilen så att ett byte till reservdäcket blev gjort. Därefter åkte vi direkt till en verkstad som fixade det trasiga däcket som vi upptäckte hade fått punktering av en väldigt stor skruv som under vår förmiddag på vägen sakta men säkert hade krypit längre & längre in i däcket. Killen på verkstaden löste dock lagningen på ett kick så efter endast en liten stund kunde vi ge oss av hemåt. På eftermiddagen åkte jag & jobbade på skolan & Jesper åkte & jobbade på sitt håll. Vår fredagskväll blev sedan en ganska trött sådan, efter lite god mat, dryck & en film föll vi trötta i våran säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar