torsdag 15 december 2011

Oväntat!

När jag gick på stan häromdagen märkte jag att det var en enorm folksamling på andra sidan gatan... Självklart blev jag nyfiken & gick över dit & kollade :) Eftersom jag hade kameran i högsta hugg passade jag på att ta lite bilder...



...när jag kom över gatan så visade det sig att alla människor som samlats hade samlats för att titta på något. Det var Abercrombie & Fitch som hade upptakt inför öppningen som sker idag, torsdag, & för att göra ett tydlig märke hos människorna på Orchard hade företaget valt att placera unga män med bara överkroppar på utsidan av butiken. Ni kan ju förstå vilken uppståndelse & glädje detta spred ;) Killarna stod där redo att posera med alla som ville & önskade! Abercrombiebutikerna har modeller som jobbar i butikerna runt om i världen & så kommer även vara fallet i Singapore!  



Själv valde jag att stå över fotografringen men jag ser mycket fram emot att besöka butiken när det lugnat ner sig efter den förväntade öppningshysterin! Jesper gillar deras kläder väldigt mycket & även jag har hittat ett par härlig plagg där. Mitt första besök i en A&Fbutik var när vi var i London för ett par år sedan & då lämnade vi butiken med ett par kassar, så vem vet vad resultatet kommer bli här :) ! Har man aldrig tidigare varit i någon av deras butiker har man en spännande upplevelse framför sig! Lokalerna brukar vara väldigt mäktiga med lite gammaldags bibliotekskänsla, hög musik som flödar ut ur högtalarsystemet & hela lokalen har en lätt doft av deras egna parfym som puffas ut hela tiden & som sagt så finns det ju väldigt "trevlig" personal i butikerna också... Återkommer med mer info när vi väl varit där!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar