torsdag 11 november 2010

Imorgon bär det av!

Det stora äventyret under vattnet tar sin början på lördag!!! Imorgon kväll ska vi träffas på Sunny Coves kontor och prova ut utrustning till helgen. Därefter bär det av med bussen upp till Malaysia och Mersing där sedan färjan ska ta oss över till Tioman Island! Om tidvattnet tillåter åker vi över redan på fredagnatten annars får vi vänta till lördagmorgonen. Enligt planen ska vi dyka tre dyk på lördag och två dyk på söndag! Mitt största orosmoln just nu är monsunen...hoppas på att den håller sig undan i alla fall på dagarna så att jag inte behöver oroa mig för det...men, men, jag ska inte oroa mig i onödan, vi får ta det som det kommer! Oavsett väder eller vind så ser jag verkligen fram emot detta äventyr och tycker att det ska bli grymt roligt!

            

Fortsättning följer efter helgen...

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar