tisdag 10 januari 2012

Lite irriterad...

Idag skulle jag tydligen sitta hemma & väntar på att servicefolk skulle komma på besök! 

Vi har problem med vår intercom & efter tre olika bokningar hade jag äntligen fått klartecken att de skulle komma idag. Jag fick också löften om att de skulle komma tidigt på morgon, allt detta enligt kvinnan i managementet som sköter bokningarna. Nu är klockan 12.30 & ingen har setts till ännu.... För ca 2 timmar sedan ringde jag till managementet & då sa hon att de snart skulle vara här, i alla fall inom 1 timme... Eftersom det nu har gått 2 timmar ringde jag igen & fick då svaret att de skulle vara här inom 1 timme... Väntar fortsätter alltså :( Förstår inte att det kan vara så svårt att bara ange en tid & hålla den eller åtminstone meddela om man blir sen, eller det kanske är för mycket begärt ;)



...så nu har jag fått ut lite av min irritation! Nu hoppas jag att de snart dyker upp så jag sedan kan åka in & handla, kylskåpet gapar nämnligen ganska tomt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar