lördag 21 januari 2012

On our way!

När vi anlände till bussbolagets kontor på Beach Road denna morgon var vi nästa på väg att sätt oss i taxin & åka tillbaka hem... Det var så otroligt mycket folk överallt & det kändes som att det inte var någon ordning på någonting. Det kändes som att alla malayer i hela Singapore skulle åka hem denna helg! Jag var då tacksam över att ha bott i S'pore ett tag vilket har gjort att jag har lärt mig hur jag ska tänka, agera & hantera alla de olika direktiv som ges!

Då "lyxbussen" var fullbokad hade vi bokat in oss på en buss som skulle ta lite fler människor så vi var lite fundersamma över vad som väntade oss men nu när vi väl är ombord kan jag säga att den är helt ok!

Vi har nu "checkat ut" från Singapore & är på väg att "checka in" i Malaysia! Än så länge flyter allt på galant :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar