onsdag 21 september 2011

Grattis på 1-årsdagen!

Hipp Hipp Hurra!!!
Ett stort grattis till vår blogg som idag fyller ett år!

Vår lilla blogg har alltså redan hunnit bli ett år, det känns helt otroligt, GUD vad fort tiden har gått! För ett år sedan, på dagen idag, så hade jag efter mycket velande till slut bestämt att vi skulle ha en blogg & registrerat den på nätet. Jag hade aldrig tidigare i mitt liv haft en blogg & jag kan ärligt medge att vid den här tidpunkten följde jag inte speciellt många andra bloggar heller & hade därmed inte så stor kunskap & inblick i denna värld. Vi startade vår blogg med tanken att kunna hålla familj & vänner uppdaterade på vad som hände i vår vardag. Bloggen skulle alltså fungera som vår lilla dagbok för våra nära & kära men även för oss själva! Då jag, som sagt, aldrig tidigare gjort detta var jag väldigt osäker på hur man gjorde, vad jag skulle skriva om & om det överhuvudtaget skulle det finnas någon som ville läsa om oss … många tankar snurrade i huvudet & i min mage flög oroliga fjärilar omkring, jag minns den känslan än idag. Med lite skräckblandad förtjusning tog jag till slut steget & tryckte på sänd & efter att det första inlägget var publicerat så har det blivit lättare att skicka in nya inlägg!

Allra sist i detta inlägg vill vi passa på att visa vår tacksamhet till alla våra läsare runt om på vårt vackra klot, det är ni som hjälper till att hålla bloggen levande! Tusen tack för ert stöd!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar