måndag 19 september 2011

Jesper på resande fot!

Just nu i detta ögonblick sitter min favoritkille i en taxi på väg till flygplatsen för att därifrån sedan ta sig vidare till Danmark & närmare bestämt Århus! Anledningen till att Jesper åker till Århus är för att han ska bli introducerad & upplärd i sin nya tjänst på företaget. Jesper känner sig väldigt taggad & ser fram emot den nya utmaningen som jobbet innebär & jag är väldigt glad för hans skull! För min del så kommer det att bli otroligt tomt här hemma utan honom men jag är väldigt tacksam över att skype & viber finns. Det kommer dock att bli lite senare kvällar än vad jag är van vid då tidsskillnaden nu är 6 timmar, jag får helt enkelt plocka fram mina ”nattuggletakter” från restaurangtiden. Det kommer säkert att gå galant, men fortfarande så kommer jag att sakna min älskling helt enormt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar