söndag 25 september 2011

Morgonpromenad med fotografering!

Imorse när jag vaknade kände jag mig inte helt hundra, lite ont i halsen & lite konstig i kroppen. Jag bestämde mig ändå för att ge mig ut på min morgonpromenad men för att ta det lite lugnt & njuta lite mer av promenaden än vad jag brukar  tog jag med mig min nya kamera. Min plan var att testa den lite under tiden som jag ändå tog en promenad i lite lugnare tempo. Det var en otroligt skön morgon & förmiddag så jag promenerade, fotograferade & njöt av tillvaron & kom inte hem förrän 1,5 timme senare. Jag går alltid ut & går innan frukost då det passar min kropp mycket bättre. Detta innebar dock att jag var riktigt hungrig när jag kom hem igen men efter en härlig promenad & smarrig frukost var både halsont & kroppsvärk som bortblåst!  

Här kommer några smakprov från min morgonpromenad!



Hamnade mitt i en broöppning...



Precis efter det att jag hade tagit denna bild slog det mig
att det kanske inte så säkert att ta kort på kokosnötter just rakt nerifrån...









Hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar