söndag 25 september 2011

Utflykt!

Idag har jag varit hemma hela dagen, planerat kommande resor, städat, tvättat & bara myst! Det har varit en härlig dag på alla sätt & vis men nu på eftermiddagen dök rastlösheten upp... Jag bestämde mig därför att ge mig iväg på en lite utflykt så jag fick se lite människor & andas lite annan luft. Jag kom på att vi börjar få dåligt med både servetter & ljus så destinationen för min utflykt blev IKEA!

Jag vet dock inte om det egentligen var så smart att göra detta idag då "Formula 1" är i stan... Just nu sitter jag i taxin & åker över tävlingsområdet så än så länge har det gått bra! Jag kan se att folk har börjat samlas på läktaren!







Det finns 2 IKEA-butiker här i Singapore, en i Tampines & en på Alexandra & den som ligger på Alexandra är den vi brukar åka till då den ligger närmre oss. Men idag valde jag Tampines av två orsaker, dels för att se något nytt & dels för att se om de har mer mat där. Det är nämligen så att en del varor ska tas bort från sortimentet, t ex Kalles kaviar & Marabou-choklad :( På Alexandra var det redan slut när vi var där för en vecka sedan. Nu hoppas jag dock på att jag ska kunna få tag på det i Tampines istället!

Oj, nu är jag framme! Berättar mer sen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar